Hilfe, ich gründe (Tag 4)

11.09.2009

Gestern ging der letzte Tag des Gründer-Assessments zu Ende. Flügel sind mir nicht gewachsen, aber ich kann nun Bäume ausreißen!
Mit Pauken und Trompeten haben ich und meine 7 Mitstreiter den Zuspruch zur Förderung bekommen und können nun bis zu 64 Coaching-Stunden in Anspruch nehmen. Ich empfehle allen Berlinern, die eine Beratung bei der Gründung ihres ersten Unternehmens brauchen, am Programm start:chance von dem Dienstleister Zukunft im Zentrum GmbH teilzunehmen. Tolle Sache. Jippieh jay.
--------
I want to build up my own small letterpress design studio. To get my business to a good start I applied for a subsidized program of a professional business coach. I spend the last 4 days in a workshop to present me, my idea and my expertise. Me and 7 other entrepreneurs had to face problems by a close supervision of 2 coaches, who has given us a positive review in the end. After the last day we'll all got the opportunity to have 64 subsidized hours of business coaching for our start-up!!! Now I feel ready to take on anything...

Kommentar veröffentlichen

++ Be nice. Anonymous comments won't be published. ++

Latest Instagrams

© Small Caps . Design by Fearne.